اجرای رزمایش کمک مومنانه در ایام اربعین حسینی 

اجرای رزمایش کمک مومنانه در ایام اربعین حسینی 

تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری شهید باکری اجرای رزمایش کمک مومنانه در ایام اربعین حسینی است.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری شهید باکری اجرای رزمایش کمک مومنانه در ایام اربعین حسینی است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: از آنجایی که امسال امکان رفتن به کربلای معلی نبود بنابراین تصمیم گرفتیم با مشارکت بچه های مسجدی گروه جهادی کانون و با جلب کمک های مومنانه مردم و خیرین به خانواده های نیازمند و بی بضاعت کمک کنیم.

وی بیان کرد: به همین منظور در نظر داریم افراد نیازمند به ویژه خانواده های سادات فقیر را شناسایی کرده و در بین آنها سبد غذایی توزیع کنیم.

حجت الاسلام خاوری ادامه داد: علاوه بر این در حال شناسایی بیماران بی بضاعت هستیم تا بتوانیم در هزینه های درمانی به آنها کمک کرده و سبد غذایی نیز در بین آنها توزیع کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در این اجرای مرحله دوم توزیع بسته های لوازم التحریر شامل کیف مدرسه، مداد، مداد پاکن، دفتر و خودکار در بین دانش آموزان یتیم و نیازمند است که در مرحله نخست ۱۲۰ بسته و اکنون نیز ۵۰ بسته تهیه شده که در بین این دانش آموزان توزیع می شود.

وی اظهار کرد: همچنین در این ایام ۱۰ هزار پرس غذای گرم با کمک بچه های مسجدی گروه جهادی کانون، طلاب حوزه های علمیه و گروه های جهادی شهرستان های رودبار جنوب، قلعه گنج، فاریاب و منوجان با رعایت کامل نکات بهداشتی پخت شده و پس از بسته بندی در بین خانوارهای نیازمند این مناطق توزیع می شود.

حجت الاسلام خاوری عنوان کرد: همان طور که می دانید یکی از کارهای نیکی که همواره مورد توجه اهل بیت (ع) بوده است، دستگیری از نیازمندان و محرومین می باشد ما نیز با تاسی از سیره این بزرگواران سعی در کمک و یاری رساندن به نیازمندان داریم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب در خاتمه عنوان کرد: فعالیت های جهادی بچه مسجدی های عضو گروه جهادی کانون شهید باکری رودبار جنوب همچنان ادامه دارد و جا دارد از خیرین و مردمی که همواره حامی ما در اجرای برنامه ها و فعالیت های کانون هستند تشکر کنم.

پایان پیام/ 586